填表(只想幽默一下)

Scene 1(新朋友第一次返崇拜)
招待:你好,歡迎你蒞臨我地教會。
新朋友:哦。
招待:耶穌愛你呀。
新朋友:哦。
招待:我們好希望你會繼續返我地教會聚會呀。
新朋友:我……
招待:我有張新朋友聯絡表,你介唔介意留低一d聯絡方法
比我 呢?
新朋友:……

Scene 2(新朋友第一次返團契,成了新團友)
團長:你好,歡迎你蒞臨我地團契。
新團友:哦!
團長:我們歡迎你呀。
新團友:哦!
團長:你會唔會繼續返我地團契呀?
新團友:我……hmm…
團長:我有張新團契年終聚會回顧表,你介唔介意填返比我地 呀?
新團友:……

Scene 3(新團友變成了舊團友,而且有了崗位事奉)
教會執事:你好,歡迎你加入,同心事奉神呀。
舊團友:哦!
教會職員:神一定會體自賞賜你架。
舊團友:哦!
教會職員:你會唔會考慮事奉埋XX部呀?你睇唔睇到廣大的禾 場等緊我地收割呀!
舊團友:我……祈下禱問下先……
教會職員:我有張會友事奉意向調查問卷(表上印著「可選多 項」),請你填妥後放入教會信箱啦!
舊團友:……

Scene 4(舊團友變成了「老油條」,是否有事奉好難計,有意無意間幫教會做了d野)
傳道人:你好,歡迎你在神的家一同不斷的更新。
老油條:哦!
傳道人:感謝神一直保守我地教會。
老油條:係!係!感謝神!
傳道人:你最近同神既關係點呀?有冇日日靈修呀?
老油條:吓……噢……arh……
傳道人:我地神既家要再一次興旺,教會要重新按排會友的牧 養,有張會友入組意向調查表,請填完放入奉獻箱啦。
老油條:Oh神呀! (老油條第一次同神直接溝通了!)

留言

熱門文章